اس ام اس در مورد دعای خیر و دعا کردن

اس ام اس در مورد دعای خیر و دعا کردن

اس ام اس در مورد دعای خیر و دعا کردن
بازدید : 2341

اس ام اس در مورد دعای خیر و دعا کردن

اس ام اس در مورد دعای خیر و دعا کردن , پیامک دعا

یک سبد یاس سفید در رنگ امید

با هر چه صفا ازسوی خدا

درشکل دعا تقدیم شما!

««««« اس ام اس در مورد دعای خیر و دعا کردن »»»»»

دعا نمیکنم که بیایی

میدانم که آمدنت حتمیست!

فقط دعا میکنم وقتی که می آیی

چشمانمان شرمنده چشمانت نشود

««««« اس ام اس در مورد دعای خیر و دعا کردن »»»»»

برایم دعا کن

اجابتش مهم نیست

مهم آرامشی است که بدانم تو به یادمی

««««« اس ام اس در مورد دعای خیر و دعا کردن »»»»»

خدا

قسمت داشتنت را از من گرفت

گمانم کسی بیشتر از من دعا کرده بود …

««««« اس ام اس در مورد دعای خیر و دعا کردن »»»»»

دعا میکنم خورشید رهایت نکند

غم صدایت نکند!

ظلمت شب سیاهت نکند

و دلت در دل آنکس که دلت در تن اوست حضرت دوست جدایت نکند…

««««« اس ام اس در مورد دعای خیر و دعا کردن »»»»»

بنده ای خدا را گفت:

اگر سرنوشت مرا تو نوشته ای پس چرا دعا کنم؟

خداوند فرمود:

شاید نوشته باشم هر چه دعا کرد

««««« اس ام اس در مورد دعای خیر و دعا کردن »»»»»

برایتان روزهای خوب دعا می کنم

روزهای خوب شما ربط عجیبی دارد به حال خوب من…

««««« اس ام اس در مورد دعای خیر و دعا کردن »»»»»

اگه بازم بیاد بارون تو رو حس میکنم پیشم

دعا کردم بباره چون ، میخوام امشب بهاری شم!

««««« اس ام اس در مورد دعای خیر و دعا کردن »»»»»

برای دوباره آمدنش دعا نکن

شاید وقتی آمد همانی نباشد که رفت!

««««« اس ام اس در مورد دعای خیر و دعا کردن »»»»»

ثانیه ها اتش میزنند بر جسم و جانم

برای مردنم هر شب دعا کن…

««««« اس ام اس در مورد دعای خیر و دعا کردن »»»»»

دوست دارمش

از بند تا بلند

از دست تا دعا

از صبر تا خدا

حتی اگر همه بگویند : از آن من نیست…

««««« اس ام اس در مورد دعای خیر و دعا کردن »»»»»

دعا می کنم

خدا محتاج غیر از خودش نکند تو را

««««« اس ام اس در مورد دعای خیر و دعا کردن »»»»»

واسم دعا کنید

یه بیماری خیلی نادر دارم

هر گرگی رو می بینم فک می کنم آدمه

««««« اس ام اس در مورد دعای خیر و دعا کردن »»»»»

ناراحتید؟ غمگینید؟ احساس نا امیدی می کنید؟

من فقط با شما به انداره ى یک دعا فاصله دارم ، با من حرف بزنید

««««« اس ام اس در مورد دعای خیر و دعا کردن »»»»»

گفتم به دعا که چشم بد دور ز تو

ای دوست مگر چشم بدت من بودم؟

««««« اس ام اس در مورد دعای خیر و دعا کردن »»»»»

دعا کن دلم بوی باران بگیرد

و این درد جانسوز درمان بگیرد!

دعا کن دلم رنگ آیینه گردد

و تنهایی از عشق پایان بگیرد!

««««« اس ام اس در مورد دعای خیر و دعا کردن »»»»»

دلم به کما رفته

برای مردنش دست به دعا شوید…

««««« اس ام اس در مورد دعای خیر و دعا کردن »»»»»

تو که تنها نمیمونی من تنها رو دعا کن

خاطراتمو نگه دار اما دستامو رها کن

اس ام اس عاشقانه

««««« اس ام اس در مورد دعای خیر و دعا کردن »»»»»

دعا می کنم خدا غافل کند تو را

از آن کار که خدا را از تو غافل می کند!

««««« اس ام اس در مورد دعای خیر و دعا کردن »»»»»

من از عمق وجود خود خدایم را صدا کردم

نمیدانم چه میخواهی ولی برای تو

برای رفع غمهایت

برای قلب زیبایت

برای آرزوهایت

به درگاهش دعاکردم و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد

یقین دارم دعاهایم اثر دارد

««««« اس ام اس در مورد دعای خیر و دعا کردن »»»»»

روزی روزگاری اهالی یک دهکده تصمیم گرفتند تا برای نزول باران دعا کنند

در روز موعود همه ی مردم برای مراسم دعا در محلی جمع شدند

و تنها یک پسر بچه بود که با خودش چتر اورده بود و این یعنی ایمان

««««« اس ام اس در مورد دعای خیر و دعا کردن »»»»»

همیشه دعا کنید، چشمانی داشته باشید که

بهترین ها را از آدمها ببیند، قلبی که خطا کارترین ها رو ببخشد

ذهنی که بدی ها را فراموش کند

و روحی که هیچگاه ایمانش به خدا را از دست ندهد

««««« اس ام اس در مورد دعای خیر و دعا کردن »»»»»

داشتنت بعضی وقتها سخت می شود

آرزو می شوی

دعا می شوی

دلهره می شوم

اما نمیبرم

تصورت سرشارم می کند


نویسنده :
تاریخ : یک شنبه 27 مهر 1393 ساعت : 17:42
مطالب مرتبط
    نظرات
    میر محمد
    میر محمد در تاریخ 1393/7/27/7 و 22:25 گفته :
    بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام علیکم و رحمة الله
    من شیعه ی اهل بیت رسول الله ام/شیعه اثنی عشری/اینهم جواب
    لبیک یا شهید
    یا علی
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:

     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید